Romania, trezeşte-te!

Dormi bine? Comod? Mai ai nevoie de încă o pernă? Să te învelesc mai bine? Ooo, ce drăgălaşa eşti când dormi! Mă emoţionezi până la lacrimi! România, tu eşti bolnăvioara? Cred că da. Cred că ai probleme psihice! Un control ţi-ar prinde bine!

România are probleme. România îşi doarme somnul de veci. România este indiferenţa. A căzut în depresie. Nimeni nu ia atitudine. Biata de ea! Şi-a pierdut minţile şi odată cu ea şi toţi proştii care sălăsluiesc în ea. Mă uitam acum câteva minute la ştiri. Nu ştiu de ce am făcut asta. Îmi place să mă chinui. Ordinea de zi nu mă mai lasa cu gura căscată Ordinea de zi este atacul furibund asupra unui tânăr pasionat de maşini al cărui fost angajat a considerat că este momentul să îi ia viaţa pentru doar câteva hârtii de bani.

Pare un joc cu maşini tunate dar nu e, e chiar cruda realitate în care trăim. Tănara sa soţie, prezentatoare de ştiri la Arad, trece acum prin momente groaznice şi pentru a-i aduce un ultim omagiu, s-a hotărât să ţină cursa pe care o organiza în fiecare an soţul ei. Anul acesta o să fie pe 25 şi 26 Aprilie. Aşa toţi cei care l-au iubit sau l-au stimat pe tânărul ucis pot să îi mulţumească o ultimă dată pentru toată implicarea lui în cursele legale pe care le-a organizat de-a lungul timpului. Cum a fost capabil ucigaşul de un asemenea act? Foarte simplu. Cunoscut ca un împătimit al drogurilor acesta avea nevoie urgentă de bani şi s-a hotărât să ceară împrumut de la victima sa. Aceasta nu a vrut să îi dea banii, aşa că a găsit de cuviinţă să îi dea în cap cu o bardă de fier până l-a lăsat lat. A luat telefonul şi dus a fost. Aşa l-au şi găsit autorităţile. Pentru că telefonul avea un dispozitiv de urmărire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu